Tabung

Wednesday, March 14, 2012

Sperma Cinta Milik Aku


Assalamualikum boys and gugurls. eceh, macam ramai je nak baca blog ni! 

actually the pictures had been publish on last night. gara2 shu, tertekan kot. haha. so sorry if you opened my link but there is nothing to story. sorry sorry! 
just wanna tell you that i had used my another RM 50 voucher on this ! bertempat di Pusat Persatuan Pelajar, UTeM. check this out!!!




my new hobby! minat baruuuu! LEJEN PRESS. what is lejen press? ia adalah sebuah
Syarikat Penerbitan Bumiputera Oleh 2 Anak Melayu Yang Lejen. pertama kali aku follow @terfaktab kat twitter dan aku rasa mereka ni mampu memutuskan urat kentutku dan kembali mnyambungnya semula. bermulalah hari2 aku dengan tweet dari terfaktab dan lejen press. retweet dari kawan2 pon aku layan. nawaitu mmg nak habiskan voucher. so alang2, best jugak ni kalau ada seketul dua buku lejen..



nak try la konon. try punya try, pergh menggelupur pulak aku gelak gila vav* ! kwn2 sekeliling aku paham lah kenapa aku gelak klau dok pegang buku sperma cinta ni!


what? SPERMA CINTA? does it sound soo lucah? haha. this is not lucah man. this is what people call AWESOME! 

woww. seriuslyyyy. baca punya baca, the 1st page of the book make me laugh like devil! even though i am an angel. hehe. 

im falling in love with this SPERMA CINTA, written by Aku Linglung. broo, you win broo. no other book can make me laugh like that broo. macam nak menangis dalam kegembiraan tau baca tau tak! hahaha.please guys, get it one. 100% sure you will not be regret :)

yang lain tak baca lagi, so i can't promote them to you.



the way he express his feeling is just like cool! aku suka penulisan yang begini walaupon penulisan pertama linglung bertajuk Keluarga Saya mendapat kritikan hebat daripada guru mata pelajaran Bahasa Malaysia dan rakan sedarjah beliau. sumber : bekas guru beliau. 

haha. kepuasan! ya, aku puas giler. dah tak tau nak guna ayat apa lagi ni. -.-

sambil2, jom usha gambar!! gambar aku & shu kat sekitar bangunan FTK. 



kenapa nampak kurus ni? haha joke

shu, kami kumpul minat yang sama

shu with angus himself book!

shu beli buku ni hari isnin. start tu lah jatuh hati kat linglung bila dia tego kitorang. dia yg tegur taw,. macam kitorang lak celebriti. dia tak. haha. punya peramah. kitorang tak tegur sbb kitorang maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. aw!


baju kurung gambar semalam. the fact is, kami pergi ke booth lejen press isnin, selasa dan rabu! nak usha linglung punya pasal!!

 and the most bestiest part is this


bergambar dengan linglung dan isteri, cikgu Vee.
so sweet taw mereka ni!!!!
balik sumpah aku senyum lebar gila dan sepanjang perjalanan, me and shu tak sudah bercerita tentang dia. ahaks. gelak laju2 sebab kitorang happy tahap menjerit-jerit dalam kereta. #ahhkebenaran kadang2 memalukan utk dipertonton di sini

 

dan yang ini, mahal! :)
engko hado?
susah nak jumpe. dont jeles. bahhahah

: end :




5 comments:

RemoveMyName said...

i saw those pictures then i know the place... tempat saye belajar dulu (student utem)... tu kilang Creative kan??hehehe

Afzainizam said...

woooo dahsyat ko tajuk buku tu.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pemasangan sticker bomb kereta

Anonymous said...

belum dapat SK I n II and CMTKPD lagi. Lagi mengelupur gelak. Uwekkk!!

Afzainizam said...

menarik tu..... i am lejan punya pasal... so ko dapat gak tanda tangan dia yerrr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip jumping bateri kereta kong

hananotgojes said...

terima kasih komens. :) lejen dihatiku!