Tabung

Sunday, January 22, 2012

Gambar Sekitar USM Hoki


hey there. sebenarnya dah lama nak publish gambar2 ni. tapi tak berkesempatan pulak. and here it is, the pictures of mine. ingat tak aku pernah bagitau dulu, yang itu adalah kali pertama aku di'reject' untuk team. cerita selanjutnya kat entri ni 

tapi kan kalau dah rezeki, tak kan kemana. alhamdulilah, aku terpilih untuk join hoki team walhal pada mulanya bukan aku :)
thanks Allah and everyone. 

kenapa aku beriya sangat ni? ehhehe. tak la. just tengok je la gambar2 ni k.

i love this new team ! gila sporting taw diorang ni . . 



sedeh sebab tak kenyang. hehe then fairus asked me to smile,and i give her this . . . 

nampak tak mcam terpaksa. hwehwe

on the road.. 


she is kak kechik (refer to picture bottom). the left one, merangkap our captain ! she is sooo professional and kind-hearted person. easy going. best la lepak dgn dia (eh pernah ke? hehe). yang kanan tu kak bell aku panggil. tererrrr kot ! fuh sekali hit, gol meletup ! and they are my inspiration, fyi :)



and the other one, kak miera. she is the one yang respon me kat UTeM group when i asked about hockey in utem. kira senior hoki pertama yang aku kenal. hehe. kalau dia tak respon aku, aku rasa aku takda dalam team ni. i do respect her and thanks her so much sebab dia ajak aku turun training for the 1st time :) sweet kan.

and yang baju putih tu my coach. so straight sometime n kadang2 funny. hehe. aku baru je kenal dgn en rahim. and hope akan lebih kenal2 lagi.




haa, yang skaf biru tu kak eqin merangkap pengurus kami. pon baru kenal, tapi da lama da add kat facebook. hehe. she handles everything for us. baik lagi tu. and hope gila dia jadi kakak aku. :)





gerak jumaat pagi setelah berapa jam duduk menunggu. malam baru sampai homestay dekat2 je kot dgn USM. game ada 2. but no luck for us. hehe. ahad baru balik.  sempat jugak jalan2 komtar. tapi tak sempat bawak balik souvenir untuk tersayang. haha








that's all. tq. hope dapat buat yang terbaik tahun depan :)




No comments: