Tabung

Saturday, September 3, 2011

Secebis Doa Sebelum Melangkah ke UTeM



Salam sayang. Penat beraya dan packing barang. aishh. Macam esok tak ada ape2 lak. Packing pon ala kadar je. td duk penat raya dengan kawan2 kampung. Selesai je sesi pendaftaran besok, secara rasminya, aku adalah PELAJAR TAHUN PERTAMA UTEM. esok la, skrang belum lagi. cuma nak luahkan perasaan je kat sini. sumpah macam2 rasa dalam hati ni. takot? happy? exsaited? ngeri? 

Moga dipermudahkan segala urusan. 4SEPT2011. Bakal mencatat sejarah tersendiri buat diri sendiri dengan hadirnya seorang gadis sadis ala cekedis ke pengajian seterusnya. Dah boleh pasang niat betul2 nak graduate dgn cemerlang. InsyaAllah. Semoga ditabahkan hati Hana Zainal sepanjang pengajian :D amin amin

Ya Allah, permudahkan aku dan rakan2 yang lain. moga tak berlaku insiden yang tak dirancang mahupon tak diminta. berikan kami kekuatan dan ketabahan sepanjang perjalanan kami menuntut ilmuMu ya Allah.supaya dapat kami berbakti padaMu, pada agamaMu, pada negara, bangsa dan keturunan kami. Jangan Kau pesongkan niat kami ini ya Allah. dengan perkara yang melalaikan kami. dengan dugaan yang membawa kami keluar dari landasan agamaMu. yang memutuskan ukhwah sesama sedara seislam kami. juga jauhkan kami dari gangguan syaitan yang direjim. Lindungilah kami dengan rahmat suciMu. ya Allah... ya tuhan ku!


Gambar Hiasan Raya ke 5 :D
Sekadar memori bersama. Nurul, Alin, aku.

Abbas, Anip, Falihin, Nashriq. 


P/S: seronok dalam kedukaan. apa2 je lah!

1 comment:

puteh Nazumie said...

my fwen pom register 4hb haritue...so gud luck!